Приєднуйтеся до нас:







Новини сайту
Новини сайту
12-Aug-2021
Нові автобуси для "Електротрансу"

Комунальне підприємство планує придбати транспорт у лізинг.

Автобуси працюватимуть на міських маршрутах, а також здійснюватимуть нерегулярні перевезення.

Комунальне підприємство "Електротранс" планує придбати дев'ять нових автобусів, серед яких вісім міських та один міжміський. Покупку оформлять у лізинг та вже оголосили про закупівлю у "Prozorro". Ми дізналися, якими саме будуть автобуси, коли їх чекати та яка "ціна питання".

"Богдани" чи не "Богдани"?

Останніми роками для "Електротрансу" купували тролейбуси корпорації "Богдан". Крім того, в парку підприємства є також автобуси цього ж виробника. "Богдани" ж описані у тендерній документації, яка опублікована на порталі електронних закупівель "Prozorro". Зокрема, прямо зазначені моделі - міський "Богдан А22112" та міжміський "Богдан А22212". Технічні характеристики також розписані під ці моделі, і навіть зазначені кольори.

Разом з тим у документах зазначено таке:

- Якщо в технічних вимогах є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то Учасник може подати у своїй пропозиції конкурсних торгів відповідний еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному у цьому переліку, які потрібно підтвердити технічною документацією.

У коментарі журналістам vsim.ua директор "Електротрансу" Сергій Бобух розповів, що саме автобуси від "Богдана" є бажаними для закупівлі. Причиною є намагання спростити процеси технічного обслуговування та ремонту:

- Якщо бути відвертим, ми раніше закупили "Богдани", то ми орієнтуємося на них, щоб у нас не було всіх торгових марок, бо ми ще дивимося на ремонт, щоб нам були якісь деталі, які можна було б взаємозамінювати, - розповів Сергій Бобух.

Якими будуть нові автобуси

Наводимо технічні характеристики, описані у тендерній документації, для міського автобуса "Богдан А22112":

рік виготовлення - 2021 колір - білий

загальна кількість місць - 61 кількість місць для сидіння - 22

паливо - дизельне

додатково - GPS-трекер з прив'язкою до системи "Дозор", дві відеокамери в салоні, відеореєстратор

За даними сайту "Авто Регіон", автобус зазначеної моделі пристосований для перевезення людей з інвалідністю - має майданчик у задній частині та низьку підлогу.

Нагадаємо, що минулого місяця у міськраді провели конкурс перевізників. З "Електротрансом" вирішили укласти угоду на обслуговування маршруту N20. Стандартний термін складає п'ять років, однак з комунальним підприємством договір підпишуть на рік. Причина - відсутність автобусів, пристосованих для людей з інвалідністю.

Технічні характеристики міжміського автобуса "Богдан А22212" є такими:

рік виготовлення - 2021

колір - зелений

кількість місць - 29

паливо . дизельне

додатково - GPS-трекер з прив'язкою до системи "Дозор", дві відеокамери в салоні, відеореєстратор Аналогічно передній моделі цей автобус пристосований для перевезення людей з інвалідністю.

У скільки обійдеться новий транспорт Очікувана вартість закупівлі складає 29 050 000 гривень. Вона зазначена на сторінці закупівлі в "Prozorro". Директор "Електротрансу" Сергій Бобух розповів, що в цю суму входить власне придбання автобусів - близько 22 000 000 гривень - а також супутні витрати. Наприклад, відсотки за лізингом, страхування та реєстрація.

Як зазначив Сергій Бобух, брати участь у закупівлі мають фінансові установи, які можуть надати послугу лізингу, а також домовитися з виробником про постачання автобусів. В процесі торгів вартість може знизитися. Тендерний аукціон запланований на 13 жовтня цього року. Додамо також, що раніше закупівля тролейбусів у лізинг не проходила через "Prozorro". Сергій Бобух розповів, що нові норми набули чинності 30 червня.

- Раніше лізинг не проходив через тендер, самостійно міська рада, виконком і "Електротранс" обирали собі за кращими умовами фірму, яка займається послугами лізингу. А зараз вже законодавством передбачено, що саме цю послугу потрібно теж виставляти на тендер, і ми йдемо таким шляхом. Побачимо результат, я думаю, що він буде позитивним, і знаю точно, що до Нового року, може це буде раніше, що ті автобуси ми отримаємо, - зазначив директор "Електротрансу".

Як будуть використовувати нові автобуси

Міжміський автобус, який будуть купувати, не планують використовувати на постійних маршрутах. Ним здійснюватимуть нерегулярні перевезення, наприклад, доставлятимуть в інші міста спортсменів на змагання або дітей на відпочинок. Як зазначив Сергій Бобух, місту таким чином не потрібно буде замовляти послуги сторонніх транспортних організацій.

Нагадаємо, що раніше міський голова Олександр Симчишин називав журналістам vsim.ua можливі напрямки в межах Хмельницького, де будуть їздити нові автобуси:

наявні маршрути, які обслуговує "Електротранс", - N3, 7, 20 та 52 (останній зараз фактично не функціонує)

відновлення роботи маршруту N2 "Гречани - Ракове"; поточний перевізник, ТОВ "АвтоГаз-Захід", не обслуговує маршрут понад пів року через збитковість

наявні автобусні маршрути, де працюють інші перевізники; вони можуть бути замінені в рамках конкурсу

організація нових маршрутів, зокрема в Ружичну та Лезневе (альтернатива - тролейбуси на автономному ходу)


https://vsim.ua/DTP/novi-avtobusi-dlya-elektrotransu-koli-kupuvatimut-ta-za-skilki-11403231.html