Історія
40 років руху
Маршрути руху
Рухомий склад
Фотогалерея (архів)
Фотогалерея
Символіка
Інші міста
Контролери
Відео
Статті
Перший рейс 009
Богдан Т601-11
Пасажири стали менше губити речі
Засвічений заєць
О.І. Солтик
Серпень 2005
2008 рік
Перспектива
Маршрут N16
Підсумки 2010
Маршрут N9
Репортаж ТРК "Місто"
Ювілейні квитки
"Свобода"
На проспекті Миру тролейбус в'їхав у автомобіль
Чому заговорили тролейбуси?
Обігрівачі у тролейбусах
Тролейбус на зупинці задавив чоловіка
Нове розворотне коло полегшило роботу водіїв
Хмельницькому дали гроші на два тролейбуси
Старі статті
Нові статті
Рішення
Законодавство
Архів сайту
Новини
Про сайт
Місячні квитки
Е-квиток
Правила користування електричним транспортом

ПОШУК
Для пошуку потрібно
використовувати
не більше одного слова
або його частини

Приєднуйтеся до нас:









Обігрівачі у тролейбусах

  У зв'язку з різким похолоданням та на чисельні скарги пасажирів та працівників комунального транспорту у тролейбусах почали встановлювати конвектори задля обігріву салону.
  
  .Ми шукали способи обігріву салону тролейбусів, адже багато з них вже старі та не мають обігрівальних пристроїв. Тому ми вирішили проекспериментувати й минулого четверга встановили у тролейбусі 185 три обігрівачі та випустили його по маршруту. Одразу отримали купу схвальних відгуків, - каже директор Хмельницького комунального підприємства .Електротранс. Віктор Паламарчук. - Наразі обладнали ще 10 проблемних тролейбусів та маємо гарні відгуки. Плануємо, що за наявності гарних прибутків обладнаємо ще 10..
  
  До слова, для обладнання одного тролейбуса трьома обігрівачами витрачають близько однієї тисячі гривень (разом з усіма роботами). Та й використання обігрівача є економічно вигідним, адже його можна швидко встановити та швидко демонтувати на літній період, і забирає він небагато енергії.
  
  Усього в тролейбусному депо є 182 тролейбуси. Планується, що з міського бюджету виділять кошти на закупівлю ще трьох нових машин, і є надія, що кошти виділять й з держбюджету задля поповнення арсеналу .Електротрансу..
  

  Коментар

  Леся Боровець: proskurov.info