Харьков Транспортный



АС «Клієнт - ЕТ»





Інші міста:   Кам'янець
Кам'янець-Подільський

  Кам'янець-Подільський - місто в Хмельницькій області України, адміністративний центр Кам'янець-Подільського району, один з найдавніших міст краю. Населення - 102 250 чол.
  
  Історія будівництва тролейбусної лінії в Кам'янець-Подільському триває ось уже 34 роки. Є проектна документація, встановлено 512 опор, закуплено обладнання та 120 тонн міді.
  
  1976 рік. У плані соціально-економічного розвитку міста з'явився рядок про будівництво 12-ти кілометрової тролейбусної лінії від цементного заводу в південну частину міста - Росіяни фільварки. На засіданні виконкому прийняли рішення розпочати підготовчі роботи для реалізації проекту.
  
  1990 рік. Після чотирнадцятирічного відкладання будівництва в дальній ящик місто знову отримав надію. Директор цементного заводу Василь Рязанцев указом від 6 січня 1990 створив при заводі дирекцію тролейбусної лінії. Будівництво планували на 1991-1995 роки. На будівництво гроші також виділили швейна фабрика, меблева фабрика, спиртзавод, цукрозавод, кабельний завод і ряд інших промислових підприємств міста. Будівництво розпочали і вели впродовж 1992-1993 років. Але грошей не вистачило, тому що хотіли зробити все і відразу, а не очерядямі.
  
  1994 рік. Тодішній міський голова Анатолій Кучер пообіцяв або запустити лінію, або піти у відставку. Знову почали встановлювати стовпи під контактну мережу, але на цьому все знову стало.
  
  1999 рік. Депутати міської ради доручили міському голові Олександру Мазурчаку і народному депутату Сергію Танасова "пробивати" гроші на будівництво в держбюджеті. Звернення голови облдержадміністрації Віктора Лундишева до КМУ від 16 грудня 1999 року:
  
  "У Кам'янці-Подільському, де населення складає близьким 110 тис.чол., Старе місто Якого є Державним історико-архітектурнім заповідніком І, згідно з Указом Президента України від 30 квітня 1998 р.., Йому надано статус НАЦІОНАЛЬНОГО заповідніка, існує проблема в частіні надання транспортних послуг населенню, туристам и гостям Міста. З метою Вирішення питання на підставі техніко-економічного обгрунтування, в якому доведено необхідність и доцільність ОРГАНІЗАЦІЇ тролейбусне руху в місті, булав розроблено проектно-кошторісна документація на будівництво тролейбусної лінії. За станом на 1 вересня 1999 р.., Фактичні витрати на об'єкт склалі 23 млн.грн. На цею годину змонтовано 512 ЗАЛІЗОБЕТОННИХ опор, завершено будівництво та реконструкція ЗАЛІЗНИЧНОГО шляхопроводах, закуплено обладнання на пусковий комплекс (80% від потреби). Для завершення БУДІВНИЦТВА пускового комплексу Першої Черга тролейбусної лінії протяжністю 4,3 км необхідні капітальні вкладень обсягах 4,5 млн.грн. Враховуючи важлівість для Міста згаданого БУДІВНИЦТВА, облдержадміністрація просити передбачіті на 2000 Рік фінансування БУДІВНИЦТВА пускового комплексу Першої Черга тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському обсягах 4500000 . грн. за рахунок Держбюджет. "
  
  На що отримано лист-відповідь:
  
   На виконання доручення КМУ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ разом з Міністерством Фінансів розглянуло звернення ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ​​облдержадміністрації Щодо фінансування 2000 р. з Держбюджет БУДІВНИЦТВА тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському и повідомляє, Що проектом Держбюджет на 2000 р: джерела та обсягах фінансування державних вкладень НЕ візначені. У разі позитивного Вирішення цього питання Мінекономіки разом з Хмельницької облдержадміністрацією розгляне можлівість включення до Переліку об'єктів, які в поточному році передбачається фінансуваті за рахунок централізованіх капітальніх вкладень, будівництво пускового комплексу Першої Черга тролейбусної лінії в м.Кам 'янець-Подільський. Заступник міністра В. ІГНАЩЕНКО .
  
  На цьому все й заглохло.
  
  2002 рік. Майбутні парламентські вибори вселяли надію. В ході передвиборної кампанії місто відвідав тодішній мер Києва Олександр Омельченко. Між містами був підписаний договір про співпрацю. 12 березня прибули столичні фахівці, серед них: начальник управління городостроенія Кунах, керуючий трестом "Київміськбуд" Даниленко, начальник енергогосподарства "Київпастранс" Денисов, заступник гендиректора "Київпастранс" Осадчий. Кияни запевнили, що при стабільному фінансуванні вони зможуть закінчити тролейбусну лінію за 3-4 місяці. У місто прийшли три вагони спецопор для розворотів і перехресть, знову почали монтувати опори. Але на виборах жителі міста не оцінили старань і політичні партії "Єдність" і "За ЄдУ" отримали мізерну підтримку, що остудило відносини зі столицею.
  
  2003 рік. Незважаючи на думку мешканців, сесія міськради ухвалює рішення ліквідувати Дирекцію будівництва тролейбусної лінії, обладнання (велика частина якого на той час була розкрадена) - продати, а гроші віддати на ямковий (!!!) ремонт вулиць.
  
  2008 рік. Створена депутатська комісія з метою перевірки фактів крадіжки майна тролейбусної лінії. Сесія міськради офіційно звернулася до правоохоронних органів. Результати до громадськості так і не були доведені.
  
  Небайдужі кам'янчани, серед яких Почесний громадянин міста Станіслав БАРБАРУК, колишній військовий комісар Володимир Дзюбак, колишній заступник мера Олександр Ковальчук, депутат міськради Павло Марковський наполягаю на відновленні будівництва. Створена громадська організація "Кам'янецький тролейбус".