Харьков Транспортный



АС «Клієнт - ЕТ»






Пасажири стали менше губити речі

  В останні роки випадків, коли пасажири губили у тролейбусах свої речі, суттєво поменшало. Можливою причиною цього працівники громадського транспорту називають те, що громадяни стали більш уважними.
  
   - На щастя, я ще ніколи нічого не губив у тролейбусі, оскільки перед тим як виходити з нього, завжди намагаюсь подивитись, чи нічого там не залишив. Хоча в години пік зробити це важкувато, - сказав 24-річний хмельничанин Олег Тарновський.
  
   Натомість за словами жительки обласного центру Ірини Попової, якось вона забула в тролейбусі парасолю: сіла на сидіння, а парасолю поставила поряд. Коли ж виходила на зупинці, то зовсім про цю річ забула. Згадала про парасолю хмельничанка тільки ввечері, але шукати її вже не стала.
  
   - Згідно з правилами, на кінцевій зупинці маршруту тролейбуса кондуктор оглядає салон і якщо знаходить загублені пасажирами речі, то передає їх на диспетчерський пункт. Подібні пункти є в мікрорайонах Гречани, Ракове, Озерна та інших. Там речі і зберігаються, доки за ними не прийде власник. Але загалом знахідок зараз небагато, - розповів заступник начальника депо по експлуатації Хмельницького комунального підприємства Електротранс Віктор Крушинський.
  
   Його слова підтверджують і диспетчери, які мають безпосередню справу зі знахідками.
  
   - Дійсно, тепер до нас набагато рідше приносять загублені речі, хоча такі випадки все одно трапляються. Наприклад, кілька тижнів тому хмельничанин загубив посвідчення учасника Великої Вітчизняної війни. Через декілька днів він подзвонив нам, і ми віддали йому цей документ, - розповіла працівник диспетчерського пункту по вулиці Примакова Тетяна Лазоренко.
  
   За її словами пасажири нещодавно загубили книжки оплати за комунальні послуги, там був їх телефон, тож працівники підприємства "Електротранс" передзвонили їм і повідомили про знахідку. Раніше частіше речі губили школярі: то змінний спортивний одяг та взуття, то книжки, зараз же, переважно, гублять документи.
  
   Премії за повернуту власнику річ працівники тролейбусного парку не отримують, хіба що самі вдячні громадяни можуть зробити подарунок.
  
   Якщо ви щось загубили в тролейбусі, дзвоніть у диспетчерську депо за телефоном 2-31-74. Її працівники підкажуть, де може зберігатися знахідка.