Історія
40 років руху
Маршрути руху
Рухомий склад
Фотогалерея (архів)
Фотогалерея
Символіка
Інші міста
Контролери
Відео
Статті
Перший рейс 009
Богдан Т601-11
Пасажири стали менше губити речі
Засвічений заєць
О.І. Солтик
Серпень 2005
2008 рік
Перспектива
Маршрут N16
Підсумки 2010
Маршрут N9
Репортаж ТРК "Місто"
Ювілейні квитки
"Свобода"
На проспекті Миру тролейбус в'їхав у автомобіль
Чому заговорили тролейбуси?
Обігрівачі у тролейбусах
Тролейбус на зупинці задавив чоловіка
Нове розворотне коло полегшило роботу водіїв
Хмельницькому дали гроші на два тролейбуси
Старі статті
Нові статті
Рішення
Законодавство
Архів сайту
Новини
Про сайт
Е-квиток
Правила користування електричним транспортом

ПОШУК
Для пошуку потрібно
використовувати
не більше одного слова
або його частини

Приєднуйтеся до нас:









У тролейбусників нові перспективи

  Черговий подарунок готує хмельничанам комунальне підприємство "Електротранс". Цими днями завершуються пусконалагоджувальні роботи на тяговій підстанції N14, яка має забезпечити надійним електропостачанням тролейбусну лінію в мікрорайоні Озерна.
   Отже, нарешті підходить до завершення одинадцятирічна історія будівництва цього об'єкта. Запроектована ще на початку 90-х років, тягова підстанція через хронічну нестачу коштів у ті складні часи ніяк не могла запрацювати. Практично, вона будувалася "по цеглинці" - від виборів до виборів, коли один кандидат у народні депутати змінював іншого, адже міський бюджет потягнути це будівництво був не в змозі, а у державного були інші орієнтири. І лише останніми роками, завдячуючи міській програмі транспортного забезпечення мешканців м. Хмельницького на 2004-2005 роки, вдалося зробити вирішальний крок.
   А посприяли цьому крокові спільні зусилля міської влади, облдержадміністрації, керівництва КП "Електротранс" і народного депутата Олега Лукашука. Так поєдналися кошти з міста і міська частка державної субвенції. Свою лепту в будівництво зробило ВАТ "Укрелектроапарат", виготовивши унікальне обладнання для підстанцій, яке не має аналогів в Україні,
   Свої роботи пусконалагоджувальна бригада Володимира Козаченка має завершити до 10 вересня, а далі справа залежатиме лише від оздоблювальників. Як запевнив начальник КП "Електротранс" Олександр Солтик, до Дня міста підстанція подасть електричний струм на тролейбусну мережу. Це дозволить спрямувати маршрути NN 2а, 3 та 10 на Озерну, значно покращивши мешканцям мікрорайону сполучення з іншими районам й міста. Додатково вивільниться автобусний маршрут N5 підприємства, а його автобуси обслуговуватимуть інші напрямки.
   Загалом, пуск цього довгобуду відкриває для тролейбусників нові перспективи, зокрема продовження маршруту N5 до автовокзалу, що на Вінницькому шосе, та рух на ньому тролейбусу в зворотному напрямку, появу нових маршрутів.
   Пуск ТП N14 є ще одним свідченням розширення карти пасажирських перевезень у Хмельницькому - на відміну від багатьох міст країни, де про це лише мріють. Означає воно й інше: наше місто продовжує розвиватися, слугуючи прикладом взаєморозуміння між владою і міською громадою.
  
   "Проскурів" N67-68 1.09.2005