Розвиток мережі

  
Більше 30 років минуло з того далекого пам'ятного дня, коли перші пасажири зайняли місця в салонах хмельницьких тролейбусів. Бурхливий розвиток промисловості Хмельницького, значний ріст житлового будівництва і в наслідок того збільшення мешканців міста потребувало найскорішого вирішення проблеми громадського транспорту. При активній участі міськвиконкому на чолі з головою виконкому Карловим К.С., всієї громадськості міста в найкоротші строки було прийнято позитивне рішення на всіх рівнях про будівництво тролейбусного руху. Будівництво депо розгорнулось в 1968 році, а контактної мережі в 1970 р. Завзята праця, ентузіазм і самовідданість організаторів і фахівців дали свої наслідки. Наприкінці року будівництво депо і контактної мережі було завершено. Восени 1970 року поступили перші 14 тролейбусів Київ-6, була змонтована контактна мережа довжиною 15 км - від заводу КАТІОН по вул. Тернопільській, Кам'янецькій, Проскурівській до залізничного вокзалу.
Маршрут 1 - Катіон - Залізничний вокзал (24.12.1970р.)
вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська

10 годин ранку, 24 грудня, перший рейс. Перший водій - Михальова Світлана Миколаївна. Перший начальник управління Чернишен Петро Пилипович, пасажири - члени міськвиконкому, фахівці та будівельники, адміністрація управління, жителі міста. По вулицям стали курсувати 12 тролейбусів.



Маршрут 1 - Катіон - Залізничний вокзал - Раково (06.1971р.)
вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська, Індустріальна

На початку року місто отримало ще 11 тролейбусів Київ-6. За рік побудована нова лінія в промислову зону - мікрорайон Раково. Для неї було додатково придбано ще 24 тролейбуси ЗІУ-5. За 1971 рік тролейбус перевіз 16,770 тис. чоловік.


Маршрут 2 - Катіон - кінотеатр <Сілістра> (12.1972р.)
вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська, Старокостянтинівське, Миру
Маршрут 3 - кінотеатр <Сілістра> - Раково (12.1972р.)
вул.Миру, Старокостянтинівське шосе, Шевченка, Індустріальна

В 1972р. здана лінія по Старокостянтинівському шосе і проспекту Миру. Для неї поступило 30 тролейбусів ЗІУ-5 і 25 ЗІУ-9. В кінці року довжина мережі склала 40 км, парк нараховував 79 машин (25 Київ-6, 29 ЗІУ-5, 25 ЗІУ-9).


Маршрут 4 - вул.Інститутська - Залізничний вокзал (11.1975р.)
вул. Інститутська - вул. Кам'янецька - вул. Проскурівська - залізничний вокзал

В 1975 р. було перевезено 29,380 тис. пасажирів.


Маршрут 5 - вул.Зарічанська - вул.Проскурівська (12.1976р.)
вул.Зарічанська, Рибалка, Проскурівська, Старокостянтинівське шосе (кільцевий)


Маршрут 6 - пр.Миру - вул.Проскурівська (02.1977р.)
вул. Рибалка, Проскурівська, Старокостянтинівське шосе, пр.Миру (кільцевий)


Маршрут 7 - Катіон - Залізничний вокзал (02.1980р.)
вул.Тернопільська, Молодіжна, Кам'янецька, Проскурівська

За 1980 р. було перевезено 37,100 тис. пасажирів.


Маршрут 7 - Катіон - Залізничний вокзал (1982р.)
вул.Тернопільська, Молодіжна, Кам'янецька, Подільська, Шевченка


Маршрут 1 - вул.Театральна - пр.Миру (12.1984р.)
вул.Свободи, Зарічанська, Старокостянтинівське шосе, Миру, Рибалка, Зарічанська, Свободи (кільцевий)

Наприкінці року довжина ліній склала вже 61,1 км., парк нарахував 102 тролейбуси. За рік було перевезено 40,350 тис. пасажирів.


1988р.
В цьому році центральна вулиця міста - Проскурівська - на дільниці від вул. Соборної до вул. Свободи була звільнена від громадського транспорту і зроблено пішохідною. З цієї причини рух тролейбусів був перенесений на вул. Театральну. В 1988 р. було перевезено 59,747 тис. пасажирів.


1989р.
Була продовжена тролейбусна мережа по вул. Майборського і Довженка в мікрорайоні Раково.


Маршрут 8 - Кооперативний технікум - Нафтобаза (12.1991р.)
вул.Кам'янецька, Курчатова

Тролейбусний маршрут був побудований за допомогою промислових підприємств мікрорайону Гречани і в першу чергу заводів Термопластавтомат, Нева.


Маршрут 6 - Кооперативний технікум - вул.Озерна (12.1997р.)
вул.Рибалка, Миру, Озерна


Маршрут 14 - Залiзничний вокзал - Речовий ринок (03.2001р.)
вул.Шевченка, Кам'янецька, Львiвське шосе

Продовження будiвництва маршруту по вул. Озерна.


Маршрут 15 - Центр-Купріна (02.2002)


Продовження маршруту на Озерну (03.2002)


Продовження маршруту на Львівське шосе (09.2003)


Маршрут N17 Катіон-Автовокзал
27 червня 2006р.