Ми у соцмережах:











Новини сайту
Останні новини
10-Feb-2020
Якщо загубили речі в гром.транспорті

Ранок. Переповнена маршрутка, тісно так, що аж дихати важко. Зранку ішов дощ і в транспортний засіб ви зайшли з парасолькою. Щоб не заважати іншим пасажирам, змокла парасолька відправляється на поличку над сидіннями. Задзвонив телефон, а тут ваша зупинка. З великими зусиллями таки вдалося протиснутися між пасажирами й от ви вже на вулиці, а парасолька поїхала далі. Знайома ситуація?

Така або ж подібна ситуація трапляється з хмельничанами по кілька разів на день, кажуть перевізники. За їхніми словами, найбільші забудьки - діти. Вони залишають у громадському транспорті спортивну форму, шапки або рукавички, парасольки та іграшки.

Дитячі речі - можна поставити на перше місце серед знайдених у транспорті. При чому це та категорія речей, які до водія чи кондуктора несуть пасажири. Цінні речі, здебільшого, забирають собі. Рідко трапляється, що віддають знайдений телефон, ланцюжок чи каблучку. Такий вже в нас менталітет, на жаль. Хоча трапляється, що таку знахідку ніхто не помітить і потім у кінці зміни її знаходять наші працівники. Все, що гублять хмельничани, вони несуть до центрального диспетчерського пункту, що знаходиться на Тернопільській, 15/2, - розповідає головний інженер ХКП"Електротранс" Олексій Ковтун.

Далі диспетчери
підприємства намагаються самостійно знайти власників. Для цього фотографують загублену річ та роблять у соцмережах дописи про знахідку. Такі пости часто з'являються, до прикладу, на сторінці ХКП "Електротранс" у Facebook. Іноді власник знаходиться. Але така вірогідність випадкова. Олексій Ковтун радить шукати "пропажу" самому. Як це зробити, знають не всі. Тому, за словами інженера підприємства, речі можуть лежати у схові тролейбусного депо місяцями, а то й роками.

Кілька корисних порад від перевізників

Слід звертати увагу на імпровізовану дошку оголошень за спиною водія. Там розміщують інформацію про те, який перевізник обслуговує маршрут і як з ним можна зв.язатися. Олексій Ковтун радить принаймні запам.ятати перевізника, який обслуговує маршрут. За назвою всю необхідну інформацію з контактами можна відшукати в інтернеті.

На зупинці почекати тролейбус або маршрутку із таким самим номером і запитати контакти диспетчера у водія.

За наданим номером зателефонуйте до диспетчера та назвіть йому номер маршрутки, тролейбуса чи автобуса в якому ви їхали. Не забудьте вказати орієнтовний час поїздки.

Якщо водій знайде загублену річ, він доставить її до диспетчерського пункту.Тому періодично телефонуйте туди та уточнюйте інформацію.