Приєднуйтеся до нас:







Хроніка трудових справ

  1971 рік
   На початку року місто отримало ще 11 тролейбусів "Київ-6".
   За рік побудована нова лінія в промислову зону - мікрорайону "Раково" (ХЗТП завод тракторних агрегатів).
   Рух по цій лінії відкрито в червні. Для неї було додатково придбано ще 24 тролейбуси "ЗіУ-5". За рік тролейбуси перевезли 16 770 тис. чоловік.
  
  1972 рік
   У листопаді здано в експлуатацію лінію по Старокостянтинівському шосе і проспект Миру, яка з'єднала Зарічанський мікрорайон від площі Героїв Сталінграду з Північно-Західним і Раковським мікрорайонами міста. Для цієї лінії в середині року надійшло 30 тролейбусів "ЗіУ-5" і в грудні - 25 тролейбусів "ЗіУ-9".
   Наприкінці року довжина мережі склала 40 км, парк тролейбусів нараховував 79 машин (28 - "Київ-6", 29 - "ЗіУ-5", 25 - "ЗіУ-9"). Діяли 2 тягові підстанції.
   За 1972 рік було перевезено 23 370 тис. чоловік.
  
  1975-1977 роки
   У листопаді 1975 року відкрився рух по маршруту N4 - вуд. Молодіжна - вул. Інститутська - вул. Кам'янецька - вул. Проскурівська - Залізничний вокзал. В 1975 році було перевезено 29 380 тис. пасажирів.
   У грудні 1976 року відкрита лінія по вулицях Кам'янецькій та Зарічанській і тролейбусний маршрут N5.
   У лютому 1977 року відкритий ще один кільцевий маршрут N6.
  
  1980 рік
   У лютому введена в дію тролейбусна лінія по вул. Молодіжній, яка дозволила організувати додаткові маршрути в Південно-Західному мікрорайоні по вул. Подільській і вул. Шевченка. За 1980 рік було перевезено 37 100 тис. пасажирів
  
  1982 рік
   Протягом року була побудована і вжовтні відкрита лінія по вул. Карла Маркса (зараз Подільська) і Шевченка.
  
  1984 рік
   У грудні відкрита лінія по вул. Свободи. Наприкінці року довжина тролейбусних ліній склала вже 61,1 км, парк нараховував 102 тролейбуси.
   За рік було перевезено 40 350 тис. пасажирів.
  
  1986 рік
   За 1986 рік було перевезено 47 900 тис. пасажирів, що склало 60% всіх пасажироперевезень міським транспортом.
  
  1988 рік
   В цьому році центральна вулиця міста, Проскурівська, на дільниці від вул.Соборної до вул. Свободи, була звільнена від громадського транспорту і зроблена пішохідною. З цієї причини рух тролейбусів було перенесено на вул. Театральну.
   В 1988 році було перевезено 59 747 тис. пасажирів.
  
  1989-1991 роки
   В 1989 році була продовжена тролейбусна лінія в мікрорайоні "Раково" до вул. Довженка в новий житловий масив.
   В 1990 році було перевезено 64 966 тис. пасажирів.
   В 1991 році було перевезено 88 222 тис. пасажирів.
   З допомогою промислових підприємств мікрорайону "Гречани" і, в першу чергу, заводів "Термопластавтомат" та "Нева" був побудований новий тролейбусний маршрут N8 по вул. Курчатова, побудована тягова підстанція N7.