Архів сайту

ats
   Сайт "Тролейбуси Хмельницького" створено 7 травня 2010 року. За час його існування було змінено кілька доменних адрес, загальне призначення сайту було змінено. У 2011 році ресурс переїхав на інший домен та був перероблений під сайт "Трамвайний симулятор" на якому можна було скачати саму програму та знайти інструкцію до нього. На існуючий вже домен www.trolley.org.ua (де знаходився ресурс "Тролейбуси Хмельницького") переїхав сайт Хмельницького комунального підприємства "Електротранс" - який до того часу знаходився на безкоштовному хостингу. В кінці 2011 року робота сайту "Трамвайний симулятор" була призупинена і він припинив своє існування. Лише у березні 2012 року була спроба відновити роботу ресурсу з попередньою назвою "Тролейбуси Хмельницького" з цією ж тематикою, такі спроби увінчалися лише частковим успіхом так як виникали певні проблеми при роботі які завдавали великої незручності - але всі поломки виправити так і не вдалося. В травні 2015 року ресурс отримав друге життя, всі несправності були усунені і сайт повністю запрацював в повному обсязі.
   З 10 серпня 2015 року сайт змінив назву на "Хмельницький тролейбус".
  
   Хочемо сподіватися, що тут ви знайдете багато корисної інформації та обов'язково повернетеся до нас в гості знову.
trolley

  
  Авторський колектив
  З 07.05.2010 по 05.05.2015 - Ю. Станчук (розробник та адміністратор сайту, ідея та наповнення)
  
  З 05.05.2015 - О. Тарасов (адміністратор сайту, наповнення та фотогалерея)
  
  В.М. Напиткін - (програмування)
  
   Жоден з керівників ХКП "Електротранс" не бере участі в створенні сайту і його підтримці. У зв'язку з цим усі претензії і запитання за якістю обслуговування і графіку роботи міських автобусів, тролейбусів і усього громадського транспорту м. Хмельницького до авторів сайту - неправомірні! Цілком, інформація, представлена на сайті, не розглядається як "Інформація з офіційних джерел", а є викладом візуального спостереження за тролейбусною та автобусною інфраструктурою міста, як авторами сайту, так і іншими любителями громадського транспорту міста і його гостями, тому не претендує на свою повноту.